Az 1999/2000-es tanév első félévétől tanítok információs társadalommal, internettel kapcsolatos témákban. Évekig tanítottam a BME-n és az ELTE-n, illetve vendég előadóként több egyetemen és főiskolán.
Szociológiai tudományok
e-kereskedelem, információs társadalom, digitális világ kutatása (kutatásmódszertan), a mesterséges intelligencia társadalmi hatásai
gaming, mobiltelefónia, közösségi média, információs politika, e-kormányzat, e-oktatás, új média
Fontosabb kutatások
2020 - , Digiméter - kis-és középvállalkozások digitális versenyképességének mérése
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: szponzorok (Számlázz.hu, Vodafone, Simplepay, Intren)
További információk a kutatásról: www.digimeter.hu
2016 - 2019, Videojáték- és e-sport kutatás
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: eNET, Esportmilla, Esport1
További információk a kutatásról: https://enet.hu/tag/esport/
2013 - 2018, Jelentés az Internet Gazdaságról
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Magyar Telekom
További információk a kutatásról: https://enet.hu
2006 - 2007, Emergens Város Akció – BlueSpot projekt (NKFP6-00065/2005 Jedlik Ányos program)
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: NKFP6-00065/2005 Jedlik Ányos program
További információk a kutatásról:
2001 - 2007, World Internet Project - Magyarország
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: többek (pl. Informatikai és Hírközlési Minisztérium)
További információk a kutatásról: https://www.tarki.hu/magyarorszagi-world-internet-project-wip-2001-2007
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2011 -
Corvinus University of Budapest, Department of Information and Communication, assistant professor
2019 - 2021
Reacty Digital Ltd., CEO, then Business Development Director
2014 - 2019
eNET Internet Research and Consulting Ltd., Head of Consumer Research & eCommerce
2013 - 2014
ANT – Advanced Network Technologies Ltd., Senior Research Fellow
2008 - 2012
Ipsos, online strategic director, then online client service director
1998 - 2008
Budapest University of Technology and Economics, Information Society Research Institute (ITTK), research fellow, then scientific strategic director
2001 - 2007
Budapest University of Technology and Economics, Information Society Research Institute (ITTK), part time assistant teacher, then assistant professor (2006-2007)
Since 1999 I teach information society and Internet related courses. For many years I taught at BME and ELTE and at several universities and colleges as guest lecturer.
Szociológiai tudományok
e-commerce, information society, research of the digital world (research methdology), social impact of artificial intelligence
gaming, smartphones, social media, information politics, e-government, e-learning, new media
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.