1978 - 1982, elbeszélő szövegek kognitív elemzése
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Tömegkommunikációs Kutató
További információk a kutatásról: Médiában megjelenő szövegek kognitív elemzése. Az eredménye egy a TK-nál megjelent monográfia
1986 - 1992, A koherencia teremtése
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: MTA, OTKA
További információk a kutatásról: Empirikus vizsgálat arról, hogy ilyen kognitív mechanizmusok segítségével teremt a befogadó koherenciát egy e tekintetben "sérült" szövegben. Eredmény: megvédett kandidátusi értekezés
1976 - 1978, Szöveg és személyiség
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: nem volt
További információk a kutatásról: Az extraverzió/introverzió személyiségvonás és a szövegemlékezet kapcsolatára irányuló kísérleti kutatás. Eredmény: Magyar Pszichológiai Szemle cikk, és egyetemi doktori disszertáció
1992 - 1996, A tantermi hatalom kommunikációja
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Résztvevő megfigyelés és személyiségtesztek segítségével a hatalom kommunikációs és szociálpszichológiai megnyilvánulásainak vizsgálata. Eredmény: cikkek és monográfia
1996 - 2000, Meggyőző kommunikáció
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Politikai szövegek diskurzus elemzéses és szociolingvisztikai elemzése. Eredmény: cikkek, két kötetes tanulmánygyűjtemény a Szóbeli befolyásolásról
2000 - 2005, A közvéleménykutatás kvalitatív módszerei
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: piaci
További információk a kutatásról: A kutatás a fókuszcsoportos kutatási technika alapjainak feltárása és módszertani továbbfejlesztése. Eredmény: monográfia
2006 - 2009, Online kvalitatív kutatás
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: piaci
További információk a kutatásról: A hagyományos fókuszcsoportos módszertan adaptálása online környezetbe, az online, virtuális környezet szociálpszichológiai hatásai. Eredmény: Online fókuszcsoport szoftver kifejlesztése (2007-ben az év legjobb online szoftvere díj)
2009 - 2010, Azonnali üzenetek hatása a kogntiív működésre
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: T-Mobil
További információk a kutatásról: Az onlne mindig elérhetőségből, és az azonnali üzenetek folyamatos munkát megszakító hatásából eredeztethető kognitív következmények. Eredmény: tanulmány, konferencia előadás
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1980 - , tag,
Magyar Pszichológiai Társaság, országos
1993 - 1998, elnökségi tag,
MPT Szociálpszichológia szekció, országos
2005 - , elnökségi tag,
Magyar Kommunikációtudományi Társaság, országos
2010 - , elnök,
Magyar Kommunikációtudományi Társaság, országos
2007 - , elnök,
ELME Magyar E-learning Egyesület, országos
1988 - , tag,
European Association of Social Psychology, nemzetközi
1998 - , tag,
International Association of Language and social Psychology, nemzetközi
1990 - , tag,
International Association of Empirical Aesthetics, nemzetközi
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.