Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2008 - 2016
Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet, intézetigazgató
1997 - 2016
a Budapesti Corvinus Egyetem Német Nyelvű Gazdálkodási Központ a Passaui Egyetemmel együttműködésben, Igazgató
1989 - 2009
Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézet, Marketingkutatás és Fogyasztói Magatartás Tanszék (jogelődje: Marketing Tanszék), egyetemi docens
1998 - 2000
ACNielsen Piackutató Kft., ügyfélkapcsolati és értékesítési igazgató
1993 - 1997
az Osztrák-Magyar Akció Alapítvány, ügyvezető igazgató
1988 - 1989
Társadalomtudományi intézet, kutató
1974 - 1988
Országos Tervhivatal, főelőadó
2003 - 2010
LHS Consulting Kft. , kutatási igazgató
2016 - 2021
Budapesti Corvinus Egxetem, Marketing és Média Intézet, egyetemi tanár
2014 - 2021
Magyarországi IMP Kutatóközpont (hIMP) a Marketing és Média Intézetben, központvezető és tag
2021 -
Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Intézet, Professor Emerita
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
2008 - 2016
intézetigazgató
1997 - 2016
igazgató, Német Nyelvű Gazdálkodástudományi Képzési Központ
2004 - 2016
Kari Tanács tag
2010 - 2016
Kari Kreditátviteli Bizottság tag
2013 - 2016
Kari Nemzetközi Kreditátviteli Bizottság tag
2013 - 2016
Kari Nemzetközi Bizottság tag
2010 - 2018
Gazdálkodástudományi Doktori Iskola Tanács tag
2013 - 2018
Gazdálkodástudományi Doktori Iskola Tanács törzstag
Felügyelőbizottsági és igazgatósági tagságok
1993 - 2014
, elnökhelyettes, képviselő
2016 - 2018
, elnök
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
1994, 3 hónap
Harvard Business School, Boston
1991, folyamatos
Universität Passau
1992, 2 hét
Universität Hamburg
1989, 3 hónap
IIASA (International Institute for Applied Systems Analysis), Laxenburg, Austria
1987, 2 hét
Forschungsinstitut der Friedrich Ebert Stiftung, Bonn
1988, 2 hét
Forschungsinstitut der Friedrich Ebert Stiftung, Bonn
1982, 1 hónap
Wiener Institut für Internationale Wirtschaftsvergleiche (WIIW)
Díjak, címek, kitüntetések
2003, Egyetemért Emlékérem
BKÁE
2014, díszdoktori cím (Dr. rer. pol. h.c.)
Passaui Egyetem
Marketingkutatás, Marketingkutatás és piacelemzés, A marketingkutatás kvantitatív módszerei, Egészségügyi marketing, Marktforschung, Marketing Management und Forschung
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
egészségügyi marketing, gyógyszermarketing, betegelégedettség mérés, hibrid vásárlói magatartás, marketingkutatás kvantitatív módszertana, értékkoncepciók a B2B marketingben,
A gazdasági fejlődés tényezőinek vizsgálata matematikai-statisztikai módszerekkelA gazdaság innovációs-adaptációs képessége és a piaci hatások
Fontosabb kutatások
1996 - 1998, Das hybride Kaufverhalten: vergleichende Forschung in Ungarn und Deutschland
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: ACE
További információk a kutatásról: A Passaui Egyetemen Prof. Helmut Schmalennel közös kutatás
2001 - 2002, A vállalatok és és intézmények sikerességének mérése fogyasztói elégedettségi vizsgálatokkal
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2005 - 2008, Az üzleti kapcsolatok értékének integrált elméleti modellje
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2013 - 2015, A fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modelljének hatása a gazdasági teljesítményre
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: A kutatás fő céljai: • az online fogyasztói elégedettség, lojalitás és ügyfélérték dimenzióinak és a köztük levő hatások részletes elemzése és integrált modellbe foglalása• az elégedettség, lojalitás, ügyfélérték hatásának, a gazdasági teljesítményre, valamint az e-kereskedelemmel (is) foglalkozó vállalkozás versenyképes működésére gyakorolt hatásának vizsgálata• Az online piacokra és azok sajátosságaira vonatkozó nemzetközi kutatási eredmények (különös tekintettel a mérési skálákra és a fogyasztói szegmensekre) adaptálása a magyar környezetre• további célunk, hogy a projektünk elvégzésével újabb kutatási irányvonalakat nevezzünk meg, mely a fogyasztói oldalt vizsgálva jelöli meg a gazdasági fejlődés lehetséges irányait.
2012 - 2014, CLYMBOL: Role of health-related symbols and claims in consumer behaviour
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: FP7 THEME [KBBE.2012.2.1-01]
További információk a kutatásról: A projekt vezetője: European Food Information Council (EUFIC), résztvevő 14 európai egyetem és intézmény. A projektről és a résztvevőkről bővebb információ a www.clymbol.eu honlapon található. A projekt kezdete: 2012. szeptember 1. Időtartama: 48 hónap
2010 - 2014, A páciensek adherenciájának, a befolyásoló tényezőknek és a páciensek magatartásának vizsgálata
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: A kutatások az ESPACOMP (European Society of Patient Adherence, Compliance and Persistence) keretében történnek. Mivel Magyarország adatai gyengék a páciens adherenciára vonatkozóan, így a témának mind az elméleti, mind a gyakorlati relevanciája jelentős.
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2005 - 2009, titkár, vezető (elnök, igazgató stb)
MTA IX. Osztály Marketingtudományi Bizottság, országos
2009 - 2014, titkár, vezető (elnök, igazgató stb)
MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottság, országos
2010 - 2016, elnökségi tag, alelnök, vezető (elnök, igazgató stb)
ESPACOMP (European Society of Patient Adherence, Compliance and Persistence), nemzetközi
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
2010 - 2018, szerkesztőbizottsági tag, a szerkesztőség tagja, vezetője
idegen nyelvű
2010 - 2018, szerkesztőbizottsági tag, a szerkesztőség tagja, vezetője
idegen nyelvű
2013 - 2018, szerkesztőbizottsági tag, a szerkesztőség tagja, vezetője
magyar nyelvű
2010 - 2016, főszerkesztő, a szerkesztőség tagja, vezetője
Szakértői tanácsadási tevékenységek
1998 - 2018
Magyar Marketing Szövetség szakértője, marketing tanácsadás
Korábbi és jelenlegi munkahelyek, munkakörök és beosztások
2008 - 2016
Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, head of institute
1997 - 2016
Corvinus University of Budapest, German Teaching Program in Business Administration in cooperation with the University of Passau, director
1989 - 2009
Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, Department of Marketing Research and Consumer Behaviour, associate professor
1998 - 2000
ACNielsen Market Research Ltd., client service and sales director
1993 - 1997
Research Foundation of Austria and Hungary, managing director
1988 - 1989
Institute of Social Sciences, researcher
1974 - 1988
National Planning Office, member of staff
2003 - 2010
LHS Consulting Ltd., research director
2016 - 2021
Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing and Media, Professor
2014 - 2021
Hungarian IMP Research Centre (hIMP) in the Institute of Marketing and Media, member and head of the research center
2021 -
Corvinus University of Budapest, Institute of Marketing, Professor Emerita
Egyetemi közéleti tevékenységek (testületi tagságok, vezetői megbízatások)
2008 - 2016
head of institute
1997 - 2016
director, German Education Program in Business Administration
2004 - 2016
member of the Faculty Council of the Faculty of Business Administration
2010 - 2016
member of the Committee of Credit Accreditation of the Faculty of Business Administration
2013 - 2016
member of the Committee of International Credit-accreditation of the Faculty of Business Administration
2013 - 2016
member of the Committee of International Affairs of the Faculty of Business Administration
2010 - 2018
member of the Doctoral Committee of the Faculty of Business Administration
2013 - 2018
special member of the Doctoral Committee of the Faculty of Business Administration
Felügyelőbizottsági és igazgatósági tagságok
1993 - 2014
, vice president, representative
2016 - 2018
, president
Fontosabb tanulmányutak, kiküldetések
1994, 3 months
Harvard Business School, Boston
1991, persistent
University of Passau
1992, 2 weeks
University of Hamburg
1989, 3 months
IIASA (International Institute for Applied Systems Analysis), Laxenburg, Austria
1987, 2 weeks
Research Institute of Friedrich Ebert Foundation, Bonn
1988, 2 weeks
Research Institute of Friedrich Ebert Foundation, Bonn
1982, 1 month
Vienna Institute of International Economic Comparison (WIIW)
Díjak, címek, kitüntetések
2003, pro University award
University of Economic Sciences
2014, honorary doctor (Dr. rer. pol. h.c.)
University of Passau
Marketing research, Quantitative methods of marketing research, Health care marketing, Marktforschung, Marketing Management und Forschung
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
health care marketing, pharmaceutical marketing, methods of measurement of patient satisfaction, hybrid consumer behaviour, quantitative methods ig Marketing research, B2B marketing
Investigation of influencing factors of economic developmentThe innovation and adaptation capability of economy and the influence of market
Fontosabb kutatások
1996 - 1998, Hybrid buying behaviour, comparison of Germany and Hungary
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: ACE
További információk a kutatásról: joint research with the University of Passau, with Prof. Dr. Helmut Schmalen
2001 - 2002, The measurement of company and institution success with satisfaction of consumers
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA (National Hungarian Research Fund)
További információk a kutatásról:
2005 - 2008, The integrated theoretical model of business relationships
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2013 - 2015, The Impact of the Integrated Model of Consumer Satisfaction, Loyalty and Value on the Economic Outcome
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2012 - 2014, LYMBOL: Role of health-related symbols and claims in consumer behaviour
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: FP7 THEME [KBBE.2012.2.1-01]
További információk a kutatásról: www.clymbol.eu
2010 - 2014, Research on patient adherence, on influencing factors and the analysis of patients' behaviour
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról: www.espacomp.eu
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
2005 - 2009, secretary, vezető (elnök, igazgató stb)
Marketing Commission of the 9th Department of the Hungarian Academy of Sciences, országos
2009 - 2014, secretary, vezető (elnök, igazgató stb)
Marketing Subcommission of the Commission of Business Administration of the 9th Department of the Hungarian Academy of Sciences, országos
Épület: Central Building - Fővám tér 8.
Szobaszám: 359
Mellék: 5252, 5039
Fővonal: +36-1-482-5252, +36-1-482-5039
Fax: +36-1-482-5236
Belső fax: 5236
Épület: Central building - Fővám tér 8.
Szobaszám: 359
Mellék: 5150, 5059
Fővonal: +36-1-482-5150, +36-1-482-5059
Fax: +36-1-482-5059
Belső fax: 5059
judit.simon@uni-corvinus.hu
Tuesday 1-3 p.m.
Vágólapra másolva
Süti és adatkezelés
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.