Belső Szolgáltatások Fejlesztése III. felmérés
Beszerzés és Logisztika szolgáltatási színvonalának felmérése.Tisztelt Munkatársunk!
Az Egyetem megújulási programjának kiemelt eleme a belső szolgáltatások fejlesztését célzó projekt. A projekt célja, hogy ügyfélbarátabb, egyszerűbb, kevesebb papírt igénylő szolgáltatási folyamatokat alakítsunk ki. A projekt keretében mélységében áttekintjük az Egyetem egyes belső szolgáltatásait, különösen odafigyelve a szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek igényeire, visszajelzéseire.
A projektben a Beszerzés és Logisztika a harmadik szervezeti egység, mely sorra kerül.
A BESZERZÉS ÉS LOGISZTIKA az egyetemen dolgozók igényeit igyekszik kielégíteni a termék- és szolgáltatás-beszerzésben egyaránt.
Annak érdekében, hogy e támogató szolgáltatásainkat fejleszteni tudjuk, kérjük, hogy az alábbi linken elérhető, rövid kérdőív kitöltésével tudassa velünk véleményét a szervezeti egységünk munkatársaival, munkájával kapcsolatban.
Kérjük segítse munkánkat a kérdőív kitöltésével, mert a szolgáltatásunkban való továbblépésünkhöz szükségünk van javaslataira, konkrét példáira, válaszai közelebb visznek minket azokhoz a megoldásokhoz, melyek mindannyiunk elégedettségét növelhetik.
A kérdőívet ezen a linken találja.
A kérdőíves felmérést 2020. augusztus 10 és augusztus 28 között kell elvégeznünk. Így amennyiben számíthatunk az Ön segítségérére, kérjük, válaszait lehetőség szerint ezen időszakban adja meg.
Köszönettel:
Kasza Lászlóné
A Beszerzés és Logisztika vezetője