A megmérettetés célja, hogy a jövő diplomásainak, vállalkozóinak és menedzsereinek, vezetőinek mutassanak be olyan gazdasági és üzleti modelleket, amelyek a fenntarthatóság és körforgásos gazdaság irányába mutatnak. Ezen cél jegyében szervezik meg a GreenLike versenyt. A verseny egy online előválogatóból és egy döntőből áll, melynek időpontjai:
Online forduló: 2021. március 16., 16:00-18:00
Helyszíni forduló: 2021. április 9., 9:00-15:00 – Amennyiben az aktuális járványhelyzet úgy kívánja, a döntőt online rendezik meg.
A versenyre bármely egyetem hallgatója jelentkezhet 2-3-4 fős csapatban.
További információ a versenyről az alábbi linkeken, illetve a felhívásban olvasható.
Információk: A versenyfelhívás itt található, a Facebook esemény pedig itt.
Vágólapra másolva
Süti és adatkezelés
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.