Major Péter vezetése alatt az elmúlt években jelentős mértékű változások történtek, mind a hallgatói szolgáltatások folyamatainak-, mind a digitális érettség javításának tekintetében.
Előbbiek kapcsán jelentősen javult hallgatóink elégedettsége a nekik nyújtott szolgáltatásokkal, és a 0 közeli értékről 50 fölé emelkedett a kiszolgált hallgatók által adott NPS érték. Mindemellett a hallgatók számára már heti 32 órában elérhető a személyes tanulmányi ügyintézés (korábban heti 8 óra), míg a hallgatók, írásos megkereséseikre átlagosan másfél munkanapon belül választ kapnak.
A digitális innováció eredményei pedig mára minden egyetemi polgár számára valósággá váltak. Csak pár fontosabb területet érintve: a Corvinus Egyetemen érhető el a felsőoktatási szektorban egyedülálló, 2021-ben minőségdíjat nyert mobil applikáció, felépült az egyetemi intranet, az oktatási kiválóságot támogató fejlesztések lezárultak, Magyarországon elsőként nálunk kaphatnak a hallgatók mentorálást a digitális térben a Navigátor program segítségével, valamint megújult az informatikai alap infrastruktúra egy része és kialakításra kerültek az adat alapú működés feltételei.
A hallgatói tanulmányi ügyek komplex feladatainak irányítását, valamint a hallgatói támogatáshoz kapcsolódó feladatok koordinálást – a hozzá tartozó összes szervezeti egységgel – Gyenge Magdolna veszi át. A Hallgatói szolgáltatások folyamatainak áttekintése, sztenderdizálása és optimalizálása már korábban megkezdődött. A munka Magdi irányításával folytatódik annak érdekében, hogy Egyetemünk még magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthasson a hallgatóinak.
A Digitális Innováció terület vezetéséért Musicz Péter felel, aki nemrég csatlakozott a Corvinus Egyetemhez.
Major Péter munkáját ezúton is köszönjük, további pályafutásához sok sikert kívánunk!