Az egyetem polgárai az ötletpályázatunk keretében több mint 150 pályázatot küldtek be. A legjobbak listája egy többkörös egyeztetésfolyamat eredménye volt, amelybe a diákszervezeteinket is bevontuk. A legjobb ötöt tartalmazó listát végül a teljes hallgatói és munkatársi közösség szavazta meg. Az egyhetes voksolás alatt több mint 1000 szavazat érkezett be, amit ezúton is köszönünk.
A nyertes pályázat, azaz “Empowering Minds. Shaping Futures.” / “Válaszd a tudást, formáld a jövőt!” fölényes győzelmet aratott, hiszen az összes válaszadó 47%-a jelölte meg elsődleges választásként. Ez az üzenet tökéletesen tükrözi a Corvinus értékeit: a diákok szellemi fejlődésének előmozdítását és a jövő generációinak formálását mint elsődleges célokat.
Az új szlogent hárman is beküldték egymástól függetlenül, így, mivel az ötletverseny első három helyezettje kap jegyet a Sziget fesztiválra, holtversenyben ők kapják azokat. A nyerteseket értesítjük a nyereményükről.
Gratulálunk a győzteseknek, és köszönjük a részvételt minden pályázónak és szavazónak.