Vissza2024.09.17.
Okos szállodák, desztinációk márkázása, vár- és kastélyturizmus: megjelent a Turizmus Bulletin 24/3. száma
A folyóirat legújabb számában a nemzetköziesítés jegyében angol nyelvű cikkeket is publikáltak.

Rövid betekintés a lap tartalmába:
Előszó:
- Jászberényi Melinda – Munkácsy András: Vendégszerkesztői előszó a Turizmus Bulletin „Utazás a tudományban – 2024” tematikus számhoz
Az aktuális számban megjelent folyóiratcikkek:
- Kökény Levente: Az intelligens szálloda: Az MI és a szállodaipar közötti együttműködés kihívásai és lehetőségei [The smart hotel: Challenges and opportunities for collaboration relating to AI and the hotel industry]
- Balázs Fekete – Kitti Boros: Travel through dynamic landscapes: Exploring key factors in developing visual identities for destination brands [Utazás dinamikus tájakon: Kulcstényezők a desztinációs márkák vizuális identitásának fejlesztésében]
Az aktuális számban megjelent műhelytanulmányok:
- Natália Oszkó-Jakab: Online solutions and sustainability in festival tourism [Online megoldások és fenntarthatóság a fesztiválturizmusban]
- Wirth Gábor – Köbli Ádám: A Balaton vár- és kastélyturizmusának helyzete és fejlesztési lehetőségei [The current situation and development opportunities of castle and palace tourism around Lake Balaton]
- Raffai Eliza – Happ Éva: A telepített idegenvezetők marketingtevékenysége [The marketing activity of tour representatives]
- Tőzsér Anett: A budapesti világörökségi helyszínek fenntartható turisztikai hasznosítása [Utilizing Budapest’s World Heritage Sites as sustainable tourism locations]
A teljes szám elérhető a Corvinus Mobilitás és Turizmus Központ weboldalára kattintva.