Marketing (bachelor és mester)
Marketing challenges in diverse European Markets (CEMS)
Connecting to Market (MBA)
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
értékesítési rendszer, üzleti kapcsolatok tisztessége, fejlődő és érett piacok, pénzügyi magatartás,fogyasztói tudatosság értékesítési szerepek, eladásmenedzsment
marketinghatékonyság,márkaépítés
Fontosabb kutatások
1998 - 2001, Az értékesítési rendszer marketing szempontú elemzése
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról:
2008 - 2010, Fairness in B2B relations
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Missouri State Universtiy
További információk a kutatásról: Nemzetközi kutatócsoport
2008 - 2010, Advertising in emerging markets
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: saját
További információk a kutatásról: Nemzetközi kutatócsoport
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1995 - 2018, végrehajtó bizottság tagja, tag
European Marketing Academy, nemzetközi
2007 - 2010, Elnök,
CEMS Marketing Faculty Group, nemzetközi
2004 - 2010, tag,
MTA Marketingtudományi Bizottság, országos
2011 - 2018, tag,
Magyar Formatervezési Tanács, országos
2012 - 2018, Vice President, vezető (elnök, igazgató stb)
European Marketing Academy, nemzetközi
2012 - , MTA Gazdálkodástudományi Bizottság, tag
, országos
Marketing (bachelor és mester)
Marketing challenges in diverse European Markets (CEMS)
Connecting to Market (MBA)
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
distribution system, emerging markets, consumer behavior
marketing efficiency
Fontosabb kutatások
1998 - 2001,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2008 - 2010, Fairness of B2B relations
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2008 - 2010, Advertising in Emerging Markets
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: own funds
További információk a kutatásról: International team
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1995 - 2018, Executive committee, tag
EMAC, nemzetközi
2007 - 2010, chair,
CEMS Marketing IFG, nemzetközi
2004 - 2010, member,
National Academy Marketing, országos
2011 - 2018, member,
Hungarian Design Council, országos
2012 - 2018, Vice President, vezető (elnök, igazgató stb)
European Marketing Academy, nemzetközi
2012 - , Hungarian Academy of Sciences Economics and Business Committee, tag
, országos
Épület: E building
Szobaszám: 339
Mellék: 5106
Fővonal: 482 5106
Fax:
Belső fax:
andras.bauer@uni-corvinus.hu
Wednesday
Vágólapra másolva
Süti és adatkezelés
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.