Marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
Készletgazdálkodás, logisztika, disztribúciós rendszerek. Marketingszervezet és információs rendszer.
Fontosabb kutatások
1984 - 1986, Marketing Információs Rendszer
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó: Magyar kereskedelmi Kamara
További információk a kutatásról: Témavezető: Molnár László
1992 - 1993, A marketing helyzete a kelet-közép európai régióban
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: ACE, EU
További információk a kutatásról: Közreműködő: Kolos Krisztina. A nemzetközi konzorcium vezetője, Graham Hooley, Aston University
1995 - 1997, A privatizáció és a külföldi tőkebefektetés hatása a marketingtevékenységre
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: ACE, EU
További információk a kutatásról: Közreműködő: Agárdi Irma, Kolos Krisztina. Nemzetközi konzorcium vezetője Graham Hooley
1999 - 2001, A marketing orientáció elméleti megalapozása a magyarországi marketinghelyzet alapján
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Közreműködő: Keszey Tamara, Sajtos László
2002 - 2003, Országimázs, - a sztereotípiák, a fogyasztói etnocentrizmus és az országeredet imázs
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: OTKA
További információk a kutatásról: Közreműködő: Malota Erzsébet
2009 - 2010, A magyar felsőoktatás nemzetköziesedésének a folyamata
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Tempus Közalapítvány
További információk a kutatásról: Közreműködők:Hubert József, Malota Erzsébet, Nagy Gábor, Zsótér Boglárka
2010 - 2012, Nemzetközi piacorientáció a magyar felsőoktatásban
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KMR-2010-0005
További információk a kutatásról: Közreműködő: Nagy Gábor
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
Marketingelmélet, marketingstratégia, feltörekvő országok, stratégiai marketingmenedzsment. Piacorientáció a felsőoktatásban és a nemzetközi versenyképesség. Országimázs és termékeredet hatása.
Készletgazdálkodás, logisztika, disztribúciós rendszerek. Marketingszervezet és információs rendszer.
Fontosabb kutatások
1984 - 1986,
Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
1992 - 1993,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
1995 - 1997,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
1999 - 2001,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2002 - 2003,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2009 - 2010,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
2010 - 2012,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.