Gazdaságpszichológia
Gazdasági mentalitás
Személyiségtan
Pedagógiai értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Kreatológia
Kreativitás és innováció
Művészeti marketing és kreatológia (MOME)
A kultúra higiéniája, a humanizmus mint szükséglet
Pszichológiai tudományok
Gazdaságpszichológia
Pedagógiai Értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Személyiségtan és mentalitáselmélet
Kreatológia
Alkalmazott ismeretelmélet
Művészetelmélet és Művészetpedagógia
Spirituális kábítószerek
A kultúra higiéniája és a humanizmus mint szükséglet
Azonosak a jelenlegiekkel és
Munkapszichológia
Szervezetpszichológia
Munka és szervezeti értékek
Alkotás a szervezetben
Az alkotási produktumok értékelése és mérése
A művészet nyelv-elmélete
Alkotó teamek
Fontosabb kutatások
1966 - , Kreatológia (alaptudományi és alkalmazott)
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó: Váltózó ( hobbi, fizetés, meghívás, pályázat)
További információk a kutatásról: Egész életemben azt kerestem, mit és hogyan lehet megérteni, magyarázni és előidézni a kreativitás paradigmájával, amelyben nagy szerepet játszanak a kulturális alapértékek. Ilyenformán mindig egy és ugyanazon témán dolgoztam számtalan kivitelezésben. Jelentős szerepet játszanak az életemben az egyetemi hallgatóimmal folytatott beszélgetések (informális, illetve a vizsga körülményei között).
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
1992 - 2002, Aktív tag,
New York Academy of Sciences, nemzetközi
1999 - , Member of the Advisory Council,
International Biographical Centre Cambridge, nemzetközi
1999 - , Member of the Research Board of Advisors,
American Biographical Institute Research Association, nemzetközi
1999 - , Tag, elnökségi tag 1999-2004.,
MKT Kultúra-gazdaságtan Szakosztálya, országos
2013 - , Szekcióelnök,
MKT Kultúra-gazdaságtani Szakosztálya, országos
Szerkesztőbizottsági tagságok és pozíciók
1994 - , Szerkesztőbizottsági tag,
Szakértői tanácsadási tevékenységek
1990 - 1993
Országos Közoktatási Intézet, Kreatív pedagógia, tudományos tanácsadó
1998 - 1999
Magyar Iparművészeti Főiskola, Művészetelmélet, művészetpedagógia, rektori tudományos tanácsadó
Gazdaságpszichológia
Gazdasági mentalitás
Személyiségtan
Pedagógiai értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Kreatológia
Kreativitás és innováció
Művészeti marketing és kreatológia (MOME)
A kultúra higiéniája, a humanizmus mint szükséglet
Pszichológiai tudományok
Gazdaságpszichológia
Pedagógiai Értéktan
Kultúra-gazdaságtan
Személyiségtan és mentalitáselmélet
Kreatológia
Alkalmazott ismeretelmélet
Művészetelmélet és Művészetpedagógia
Spirituális kábítószerek
A kultúra higiéniája és a humanizmus mint szükséglet
Azonosak a jelenlegiekkel és
Munkapszichológia
Szervezetpszichológia
Munka és szervezeti értékek
Alkotás a szervezetben
Az alkotási produktumok értékelése és mérése
A művészet nyelv-elmélete
Alkotó teamek
Fontosabb kutatások
1966 - ,
Részvétel formája: kutatásvezető
Finanszírozó:
További információk a kutatásról:
Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben
A legjobb élmények biztosítása érdekében technológiákat, mint például sütiket használunk az eszközinformációk tárolására és/vagy elérésére. Ezekhez a technológiákhoz való hozzájárulás lehetővé teszi számunkra az olyan adatok feldolgozását, mint a böngészési magatartás vagy egyedi azonosítók ezen az oldalon. A hozzájárulás megtagadása vagy visszavonása negatívan befolyásolhat bizonyos funkciókat és jellemzőket.
Funkcionális
Always active
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szigorúan szükséges a felhasználó vagy előfizető által kifejezetten kért szolgáltatás használatának lehetővé tétele, vagy kizárólag az elektronikus hírközlő hálózaton keresztüli kommunikáció lebonyolítása céljából.
Beállítások
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználó vagy előfizető által nem kért beállítások tárolásához.
Statisztikák
A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag statisztikai célokat szolgál.A műszaki tárolás vagy hozzáférés, amely kizárólag névtelen statisztikai célokból történik. A felhatalmazás hiányában, az internetszolgáltató önkéntes együttműködése nélkül vagy harmadik fél további adatai nélkül, az ezen célból tárolt vagy lekért információk általában nem használhatók fel azonosításra.
Marketing
A műszaki tárolás vagy hozzáférés szükséges a felhasználói profilok létrehozásához, hirdetések küldéséhez, vagy a felhasználó nyomon követéséhez egy vagy több weboldalon hasonló marketingcélokra.