Main page Corvinus University of Budapest Jump to main content
Back to contacts

CV - Dr. Deák-Zsótér Boglárka

Personal data

Dr. Deák-Zsótér Boglárka

marketing menedzser
Senior lecturer
Qualifications, scientific degrees
Higher education qualifications
  • 2001 - 2007
    Budapesti Corvinus Egyetem, Közgazdász, Marketing szakirány (B)
Scientific degrees and awards
  • 2017, PhD
    Budapesti Corvinus Egyetem
Career
Workplaces
  • 2009 - 2014
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszék, PhD-hallgató
  • 2006 - 2007
    Unilever Magyarország Kft., Trade Marketing Asszisztens
  • 2004 - 2006
    Összhang Kulturális Egyesület, Rendezvényszervező
  • 2002 - 2004
    Motorola Magyarország Kommunikációs Kft., Ügyfélkapcsolati munkatárs
  • 2001 - 2002
    Erkel Ferenc Általános Művelődési és Közösségi Ház, Gyula, Rendezvényszervező
  • 1999 - 2000
    Fittich Svájci-Magyar Biztonságtechnikai Kft., Külkereskedelmi ügyintéző
  • 2014 - 2017
    Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszék, Tanársegéd
  • 2015 - 2018
    Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástudományi Kar, Marketing menedzser
  • 2017 -
    Budepesti Corvinus Egyetem, Marketing Tanszék, Adjunktus
Important study tours, delegacies
  • 2012, 1 hét
    Bécsi Egyetem
Awards, titles, honors
  • 2012, II. helyezés a Pénzügyi Szemle PhD Pályázatán
    Állami Számvevőszék
  • 2016, Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíj
    Emberi Erőforrások Minisztériuma
  • 2017, Leginnovatívabb Marketing Kurzus
    Most Innovative Marketing Course
Language skills
Language
Speaking
Writing
Reading
Media appearance
English
Intermediate
Intermediate
Advanced
German
Intermediate
Intermediate
Intermediate
Language skills
  • Language: English
    Speaking: Intermediate
    Writing: Intermediate
    Reading: Advanced
    Media appearance:
  • Language: German
    Speaking: Intermediate
    Writing: Intermediate
    Reading: Intermediate
    Media appearance:
Research, professional activity

Marketing, BsC
Szakszeminárium
Marketingkutatás
Marketingtervezés
Tanulás- és kutatásmódszertan

organization science

Pénzügyi szocializáció
Intergenerációs hatások a fiatalok fogyasztói szocializációjában
Otthon élő fiatal felnőttek fogyasztói magatartása
Családi kommunikáció
Pénzügyi edukáció
Pénzügyi kultúra

Eladásösztönzés
Gyermekek mint célcsoport
Gyermekeket célzó élelmiszermarketing
Tudománymetria
Major research projects
  • 2016 - 2017, A fiatal felnőttek pénzügyi kultúrájának vizsgálata – különös tekintettel az időorientációra és a szükségletkielégítés késleltetésének képességére
    Form of participation: leader of the research team
    Moneylender: Emberi Erőforrások Minisztériuma
    Further info about research:
  • 2017 - 2018, A (köz) pénzügyi kultúra nemzeti stratégiát megalapozó kutatások
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: Nemzeti Közszolgálati Egyetem
    Further info about research:
Expert consultancy activities
  • 2011 - 2014
    OTP Fáy András Alapítvány, Fiatalok pénzügyi magatartása, a pénzügyi edukáció szerepe
  • 2011 - 2012
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingaudit és marketingkoncepció
  • 2012 - 2014
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingstratégia kialakítása a HungaroControl és a CRDS számára
  • 2014 - 2015
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Tudásközpont koncepció előkészítése a HungaroControl számára
  • 2015 - 2016
    HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., CSR stratégiát megalapozó tanácsadás a HungaroControl számára
  • 2018 -
    Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvány, Üzleti koncepció játszóház kialakítására és működtetésére az Egyszülős Központban
Contacts
Location at the university
  • Building: Főépület
    Room number: 355
    Extension: 5068
    Main line:
    Fax:
    Internal fax:
boglarka.zsoter@uni-corvinus.hu
Personal data

Dr. Deák-Zsótér Boglárka

marketing menedzser
Senior lecturer
Qualifications, scientific degrees
Higher education qualifications
  • 2001 - 2007
    Corvinus University of Budapest, Economist, Marketing specialization (B)
Scientific degrees and awards
  • 2017, PhD
    Corvinus University of Budapest
Career
Workplaces
  • 2009 - 2014
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, PhD Student
  • 2006 - 2007
    Unilever Hungary Ltd., Trade marketing assistant
  • 2004 - 2006
    Összhang Cultural Association, Cultural event/festival organizer
  • 2002 - 2004
    Motorola Hungary Ltd., Partner relationship administrator
  • 2001 - 2002
    Ferenc Erkel Cultural Center of Gyula, Cultural event/festival organizer
  • 1999 - 2000
    Fittich Ltd., Commercial sales administrator
  • 2014 - 2017
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, Assistant Lecturer
  • 2015 - 2018
    Corvinus University of Budapest, Corvinus Business School, Marketing manager
  • 2017 -
    Corvinus University of Budapest, Department of Marketing, Lecturer
Important study tours, delegacies
  • 2012, 1 week
    University of Vienna
Awards, titles, honors
  • 2012, 2nd place at the PhD Competition of Public Finance Quarterly
    State Audit Office of Hungary
  • 2016, New National Excellence Program
    Ministry of Human Capacities
  • 2017, EMOK Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
    EMOK Association for Teaching and Research in Marketing
Language skills
Language
Speaking
Writing
Reading
Media appearance
English
Intermediate
Intermediate
Advanced
German
Intermediate
Intermediate
Intermediate
Language skills
  • Language: English
    Speaking: Intermediate
    Writing: Intermediate
    Reading: Advanced
    Media appearance:
  • Language: German
    Speaking: Intermediate
    Writing: Intermediate
    Reading: Intermediate
    Media appearance:
Research, professional activity

Marketing, BsC
Marketing research
Marketing planning
Learning and research methods

organization science

Financial socialization
Intergenerational influences in youth' financial socialization
Consumer behaviour of young adults living with their parents
Family communication
Financial education
Financial literacy

Sales promotions
Children as target group
Food marketing to children
Scientometrics
Major research projects
  • 2016 - 2017, Investigation of young adults' financial culture - considering their time perception and ability for delayed gratification
    Form of participation: leader of the research team
    Moneylender: Ministry of Human Capacities
    Further info about research:
  • 2017 - 2018, Researches for Establisment of national strategy for financial culture
    Form of participation: member of the research team
    Moneylender: National University of Public Services
    Further info about research:
Expert consultancy activities
  • 2011 - 2014
    OTP Fáy András Foundation, Youth's financial behaviour and the role of financial education
  • 2011 - 2012
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing audit and conception of marketing
  • 2012 - 2014
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing strategy for HungaroControl and CRDS
  • 2014 - 2015
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Concept for Knowledge Center of HungaroControl
  • 2015 - 2016
    HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Counselling for establishment of CSR Strategy of HungaroControl
  • 2018 -
    Single Parent Families' Foundation, Business plan for development and maintenance of indoor play ground in Single Parent Centre
Contacts
Location at the university
  • Building: Main Building
    Room number: 355
    Extension: 5068
    Main line:
    Fax:
    Internal fax:
boglarka.zsoter@uni-corvinus.hu
Copied to clipboard
X
×