Marketing, BsC
Szakszeminárium
Marketingkutatás
Marketingtervezés
Tanulás- és kutatásmódszertan
organization science
Pénzügyi szocializáció
Intergenerációs hatások a fiatalok fogyasztói szocializációjában
Otthon élő fiatal felnőttek fogyasztói magatartása
Családi kommunikáció
Pénzügyi edukáció
Pénzügyi kultúra
Eladásösztönzés
Gyermekek mint célcsoport
Gyermekeket célzó élelmiszermarketing
Tudománymetria
Major research projects
2016 - 2017, A fiatal felnőttek pénzügyi kultúrájának vizsgálata – különös tekintettel az
időorientációra és a szükségletkielégítés késleltetésének képességére
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Emberi Erőforrások Minisztériuma
Further info about research:
2017 - 2018, A (köz) pénzügyi kultúra nemzeti stratégiát megalapozó kutatások
Form of participation: member of the research team
Moneylender: Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Further info about research:
Expert consultancy activities
2011 - 2014
OTP Fáy András Alapítvány, Fiatalok pénzügyi magatartása, a pénzügyi edukáció szerepe
2011 - 2012
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingaudit és marketingkoncepció
2012 - 2014
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Marketingstratégia kialakítása a HungaroControl és a CRDS számára
2014 - 2015
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., Tudásközpont koncepció előkészítése a HungaroControl számára
2015 - 2016
HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., CSR stratégiát megalapozó tanácsadás a HungaroControl számára
2018 -
Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvány, Üzleti koncepció játszóház kialakítására és működtetésére az Egyszülős Központban
Marketing, BsC
Marketing research
Marketing planning
Learning and research methods
organization science
Financial socialization
Intergenerational influences in youth' financial socialization
Consumer behaviour of young adults living with their parents
Family communication
Financial education
Financial literacy
Sales promotions
Children as target group
Food marketing to children
Scientometrics
Major research projects
2016 - 2017, Investigation of young adults' financial culture - considering their time perception and ability for delayed gratification
Form of participation: leader of the research team
Moneylender: Ministry of Human Capacities
Further info about research:
2017 - 2018, Researches for Establisment of national strategy for financial culture
Form of participation: member of the research team
Moneylender: National University of Public Services
Further info about research:
Expert consultancy activities
2011 - 2014
OTP Fáy András Foundation, Youth's financial behaviour and the role of financial education
2011 - 2012
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing audit and conception of marketing
2012 - 2014
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Marketing strategy for HungaroControl and CRDS
2014 - 2015
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Concept for Knowledge Center of HungaroControl
2015 - 2016
HungaroControl Hungarian Air Navigation Services Pte. Ltd. Co., Counselling for establishment of CSR Strategy of HungaroControl
2018 -
Single Parent Families' Foundation, Business plan for development and maintenance of indoor play ground in Single Parent Centre
Building: Main Building
Room number: 355
Extension: 5068
Main line:
Fax:
Internal fax:
boglarka.zsoter@uni-corvinus.hu
Copied to clipboard
Manage Consent
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Functional
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.