Kutatás
Tükrözött osztályterem
A felsőoktatási módszertani megújulás első lépése, a „tükrözött osztályterem” pilot programjának bemutatása. A felsőoktatásnak napjainkban számtalan kihívással kell szembe néznie: Pl. tömegesedés, a hallgatók differenciálódása, magas lemorzsolódási arány, a tanulmányi időtartam elhúzódása, az egyetemet végzettek kompetenciái és a munkaerő piaci igények közötti ellentmondások növekedése, a potenciális hallgatók egyre nagyobb arányú elvándorlása, stb. Az egyetemeknek mindezekre reagálniuk kell, amennyiben meg akarják őrizni versenyképességüket. A nemzetközi trendek azt mutatják, hogy csakis a módszertani megújulás jelenthet megoldást a felvázolt problémákra, kihívásokra.
Kutatási beszámoló
A fejlesztésben részt vett munkatársak
C épület, 505.2
Telefon: +36 1 482 7491 • Mellék: 7491
C épület, 506
Telefon: +36 1 482 7493 • Mellék: 7493
C épület, 506
Telefon: +36 1 482 7493 • Mellék: 7493
C épület, 505.2, 504
Telefon: +36 1 482 7495 • Mellék: 7495
Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése / TÁMOP-4.1.2.B.2-13/1-2013-0012
Célunk olyan fejlesztések megvalósítása, melyek a szakmai tanárképzés átfogó megújulást eredményezik olyan módon, hogy az megfeleljen a tudásalapú gazdaság kihívásainak. Kiemelt célkitűzés a felsőoktatás és köznevelés egységes koherens rendszerébe illeszkedő pedagógusképzés megvalósítása, valamint az OKJ és a NAT tartalmaihoz való kapcsolódás kialakítása egy IKT-ra alapozott módszertani fejlesztéssel, mellyel mind a digitális társadalom elvárásaihoz, mind a munkaerő-piaci elvárásokhoz igyekszünk alkalmazkodni.
Kutatási beszámoló
A Budapesti Corvinus Egyetem intézményi fejlesztései a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében / EFOP-3.4.3-16-2016-00006
Projekt szakmai vezetője
C épület, 506
Telefon: +36 1 482 7493 • Mellék: 7493